Provant estils

Bueno, com veieu ha cambiat un poquet l’aspecte del blog. I segurament canviarà més els pròxims dies, estic provant diferents estils. Pero si vos agrada este mos quedem ací, eh!

Canviant de tema, hui ha hagut concert de la banda federal en La Nucia. No ha estat mal, encara que la percussió haja patit un poquet xD. I lo millor, l’obra de regal: Danza colorista, del mestre Mullor Grau. Sorpreses aixina donen gust ^^

4 Responses to Provant estils

  1. MartA dice:

    Bueno bueno hui la primera… kin honor!!!!

    No esta mal el canvi que li has donat, ves provant i ja es dire kin m’agrada més i clar, eixe hauras de deixar…

    Per cert!!! xk es mata ta mare????

  2. pikot dice:

    Ay, si ho dius de la forma vilera pareix q la dona es mate ella mateixa xD! Era una expresió, pero ya l’he canviat xD

  3. Carmen dice:

    Pereeee
    Jo no sabia Q tenies blog..ho he vist en el teu nik i tenia k pasame!
    xD Bueno que gracietes per toot..per feme cas kuan m’enparanoie i x no anviame a la merda cada volta que pregunte per..ejem..perque son unes cuantes eh xD
    Bueno ps aixoo!
    Ja m pasare mes per a deixarte kosetess!
    Besitoss!

  4. MartA dice:

    «de la forma vilera»… ja ja ja

    jo ho entenc perfectament!!!!!!

Deja un comentario