Pareguts no raonables

M’havien dit de Villa i de uno de no se quina serie de la FOX, pero segons esta pàgina em pareixc a este:

Pero que diuen! Si jo no porte gorra! xD

Per cert, molt be el valencia, molt be. Fieu-vos d’ells. Quique estarà partint-se 😀

P.D.: Cada volta somie coses més rares

P.D.2: El blog este fa coses xungues, ni em deixa centrar les fotos ni obrir enllaços en pàgines noves…mal rollo xD

4 Responses to Pareguts no raonables

  1. Ana...=) dice:

    Siiii, sii… Ja ho sé…
    Havia dit q no anava a firmate..
    Pero eske no puc remediar-hooo! xD Encara q tu no em firmes mai al fotolog… ni res d’aixo.. ni m’actualitzes ni res…

    Bueeeno.. ara em guardare la direccio i tal.. i anire firmante vale idioteta?

    inga.. b7s kaflese!

  2. ..]Anonima[.. =P dice:

    wnaas!! 😀

    sQ cm ana mavia dit q tavia ficat un cment, ps mira!
    jo tmb! =)

    wno, encara Q no deuria fer-ho, pr Q tindries Q fer una cosa en un fotolog q jo me se.. pro wno no vaig a ntrar en detalls! xDD

    Cm Q cada dia somies coses mes rares??

    I no mo cntes?? .. Q fort.. =P

    wnoo..! Dspres parlem!! 😀

    dw pitufeet!! =P

    tQ*..

  3. p€p@ dice:

    com a dos gotes d’aigua…

  4. p€p@ dice:

    Hola peret!

    Bo, ja que el meu comentari d’abans és un tant cutre (tot siga dit) he decidit deixate un altre.. millor? bo, anem a deixar-ho en «un altre» XD

    jajaj La pàgina eixa de «tu famosa identidad gemela» ÉS MOLT BONA!! jajjaja Jo estic vinga posar fotos i ja m’he viciat.. jiji Diu coses molt grasioses la veritat…

    I.. jo crec k ja està, res més per hui.. Bo xiket, ja parlem val?

    ¡¡¡CiAo B7!!!

Deja un comentario